Tuesday, May 10, 2011

funny

hari nie, awl2x pagi lg aku da tergelak sorang2x...
nak tau npe..??
sebab pagi nie junior(anis) aku pagi2x ag da send msg kat aku...
msg nak berdamai,tanak gaduh da sebab dapat nightmare semalam...
hehe...actely aku pon xfaham cmne tiba2x ley tergaduh ngan dy semalam...
tbe2x jer dy ckp nak gaduh ngan aku,tanak msg,kol,miskol, or tegur aku selama 80 ribu saat...
tp bila dpt msg pg td 2,aku kira2x,belum cukup 80 ribu saat pon lg...hehe
aku suka la ader kawan2x yang sengal cam anis nie...
yeala...secara xlangsung,kesengalan dy ley wt aku senyum n gelak sorang...
at least by gelak, aku ley 4get something yg aku tanak ingat...
walau pon kejap...=)
tq yer anis...

p/s:anis 2 junior n kawan aku jer...xlebih dr 2...so,korang jangan la pk bukan2x yer...=)

No comments:

Post a Comment